Wednesday 16 January 2013

Item Baru Dalam Kedai ~

Salam semua..
Berkenaan dengan tajuk kat atas, saya baru update item baru masuk kedai..yeay!
Sebenarnya item ni dah lama ada, tapi baru nak upload..teruk kan..hehe
Ok, taknak tulis banyak, jom tengok item baru tu....
 

Keychain sebesar 10 sen
 
Mata bulat 8mm
 
Penyangkut handphone
 
Butang bulat colorful 4 lubang
 
Ni la 4 item baru dalam kedai..nak tau detail dan harga, boleh klik katalog produk kat sebelah ni -->
atau pergi terus ke Craft Crumb Shop :)
 
Sambil upload item baru tadi, saya jalan-jalan tengok post-post lama, baru sedar dah macam-macam watermark saya guna. Untuk pengetahuan korang, mungkin ada yang pelik kenapa ada 3 nama watermark - Kinkiut Side, Me Krafmode dan Craft Crumb ni..so saya explain ye, mula-mula dulu saya guna nama Kinkiut Side..agak lama jugak..pastu saya terfikir nak register perniagaan. So, saya nak ubah nama. Then terwujud lah Me Krafmode sekejap. Bila saya fikir-fikir balik, nak tukar jadi Craft Crumb..hehe
 
Jadi, saya pun dah daftar under nama Craft Crumb. Lepas ni takde tukar-tukar nama dah ^__^
 
 


No comments:

Post a Comment