Friday 9 March 2012

GA Yang Pernah Menang~

Tiba-tiba nak tulis pasal GA yang saya pernah menang or dapat hadiah..hehe
sikit je, sebab tu boleh tulis dalam satu entry
Ada jugak yang saya menang, tapi tak dapat hadiahnya..mungkin ada masalah atau pape, saya pun takdela nak tuntut ke ape, sebab maybe orang dah pos tapi saya yang tak dapat..taknak pulak susahkan orang tu nanti kena check banyak-banyak hal kan..
ok, skang ni citer pasal GA yang saya ada hadiahnya..
saya mintak maaf kalau ada yang saya terlupa tau!!
1) Assorted buttons and appliques
Yang ni saya dapat dari Craft Dhearty.
Tapi blog ni da berpindah jadi Kiut Miut Kraf Shoppe..
Untuk GA ni, kena beli barang minimum Rm10, hadiah ikut kategori..
saya dapat untuk pembeli pertama..hehe~
sebenarnya dapat banyak butang, tapi banyak yang dah guna..ni je yg tinggal..

2) Kain-kain yg banyak!!
Yang ni dapat dari GA Macam Macam Jita..
saya dapat saguhati je..dah pikir nak buat macam-macam dengan kain ni, tapi masih takde kesempatan nak merealisasikan..huhu~

3) multipurpose pouch
Ni dapat dari Suritera Handmade..
baru je dapat minggu lepas..saya dapat hadiah ke3..
besar pouch ni..memang boleh sumbat macam-macam kat dalam..

4) Homw Sweet Home signage
Ni saya dapat dari GA Right Brain Thinker (RBT)
baru dapat minggu lepas jugak..
hadiah ni sponsor dari Oh Mydear Closet
hadiah ni cute sangat..
Tak pasti nak gantung kat pintu mana, sebab depan umah sliding door..
kena letak penyangkut kat pintu bilik kot untuk gantung..

5) Frame pink yang comel
Ni pun dapat dari GA Right Brain Thinker (RBT)
sama jugak dapat minggu lepas..
ni sponsor dari My Decor Art
frame ni pun cute..sayang nak guna..hehe~

ada lagi ke ye yang saya lupa?
macam ada, tapi da lupa..huhu
sori tau kalau ada yang saya lupa~

No comments:

Post a Comment