Wednesday 18 January 2012

My Handphone Cover~

Ni nak story pasal my handphone cover..

Cantik tak? hehe~

Buat sendiri??
Owh..tak..yang ni jenis kait, saya tak reti crochet ni..kalau felt reti la..

Kenapa tak buat sendiri dari felt??
Sebab saya nak yang jenis kait, sama macam sarung hp yang lama..
tapi sarung yang lame tu dapat free masa beli mp3..tengok-tengok muat-muat je letak hp..
sangat suka, tapi hp yang saya pakai sekarang tak muat untuk sarung tu..

Jadi, saya pun blogwalking..usha blog orang lain,cari siapa yang ada buat hp cover macam yang saya impikan..haha..

Then, saya terjumpa la blog ini !!!

Hasilnya menarik dan harga berpatutan, jadi saya terus hantar emel kepada tuan punya blog..
Dan tuan punya blog setuju untuk buat mengikut saiz dan warna yang saya nak..
Suka sangat~

Ni ada lagi 2 hp cover, saya nak bagi kawan..
dan saya order crochet flower sebab ia sangat cantik, tapi tak pasti lagi nak buat apa..

Dan dapat free gift lagi..suka sangat dengan brooch ni..
So, lepas ni kalau ada sape-sape nak order barang-barang kait ni boleh la ke Nurulaisycraft
Daa~

2 comments: